maandag 4 februari 2013

Vijfde stagedag

Deze maandag moesten we weer om 9:00 uur starten aan onze vijfde stagedag. Toen we daar aankwamen moest ik boven de 2 danszalen poetsen en ook de ruimte waar Transformers word uitgeoefend. Daarna hebben we ook de matjes van de danszaal gepoetst. Vervolgens was het 12:15 uur en deden we mee met Transformers, dat was weer heel zwaar, het duurde tot 13:15 uur. Maar het is wel een goede training. Na de middagpauze die afgelopen was rond 14:00 uur zijn we de cardio toestellen gaan poetsen in de fitness. Daarna was het 15:00 uur en mochten we gaan. s' Avonds om 19:00 uur neemde de moeder van Veronica mij mee naar een winkelcentrum. Daar heb ik cadeautjes gekocht voor mijn moeder en mij vader. Nu slapen en morgen weer een dagje stage.

                    Hier worden de oefeningen voor de groepssessie van Transformers uitgeoefend !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten