vrijdag 8 februari 2013

Laatste dag in Zweden

Vandaag waren we voor de laatste keer om 9:00 uur gaan werken bij onze stageplaats 'Sats'. We hebben de vloer van de fitness gestofzuigd, boven de vloer van de danszaal gepoetst en ik heb een paar toestellen van de fitness gepoetst. Rond 11:00 uur waren we daar mee klaar, ik heb nog een klein uurtje bij de kinderruimte gestaan. Vervolgens was het 12:00 uur en mochten we weer gaan. We hebben van Sats ook nog een cadeau gekregen, een sporttas met daar allerlei spullen in. Dat was zeer leuk. Rond 17:00 uur gingen we naar de scool 'ABB Gymnasium' om daar pizza te eten met z'n allen en een film te kijken. Rond 21:00 uur was ik weer terug in het huis van mijn gastgezin. Daar heb ik nog wat mee gepraat. Nu slapen om morgen eindelijk weer naar Belgiƫ te gaan. Ik vond dat het nog wel leuk was in Zweden, maar ik ben blij dat ik morgen weer thuis ben!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten