woensdag 30 januari 2013

Tweede stagedag

Vandaag ben ik om 9:00 uur gestart met mijn stage. We moesten meteen  beginnen met het poetsen van de toestellen in de fitnessruimte. Daarna gingen we naar de danszaal waar we de matjes hebben gepoetst. Rond 12:30 deden we mee met Transformers daarbij heb je hele zware oefeningen zoals gewichten naar boven heffen, tegen een boksbal slaan, pompen, buikspieroefeningen en nog meer. De oefeningen waren telkens 30 seconden en dat moesten we 2 rondes, iedereen schoof telkens door, dit deden we een 1 uur. Vervolgens hadden we middagpauze. Na de middagpauze hadden we de ruimte waar we de groepssessie gedaan hebben gepoetst. Rond 15:00 uur was onze stage gedaan. Toen hebben Cedric en ik nog wat rondgelopen in de stad en gewacht tot de anderen er waren om samen met iedereen inclusief de Zweden iets te gaan eten en er mee naar de film te gaan. Op weg naar huis ben ik afgestapt aan de verkeerde halte dus was ik de weg kwijt, gelukkig heb ik hem terug gevonden. Ten slotte toen ik bijna thuis was ben ik ook nog eens gevallen, maar ik ben er toch nog geraakt gelukkig.

Hier moesten we al de oefeningen van Transformers uitoefenen

1 opmerking:

  1. Hey Ines,

    Fijn om je ervaringen hier wat te lezen en te zien dat jullie een leuke groep hebben ginder!
    Wees wel voorzichtig hé, we zien je graag heel terugkeren hoor!
    Geniet nog van je ervaring ginder!

    Greet Willems

    BeantwoordenVerwijderen