dinsdag 29 januari 2013

Eerste stagedag

Vandaag dinsdag 29 januari begonnen we om 9:00 uur op onze stageplaats, we moesten pas om 9 uur beginnen en waren klaar om 16.00 uur. Toen we aankwamen kregen we de opdracht om de lockers van kleedkamer op te ruimen. hiermee waren rond 10:00 uur klaar waarna we de grote danszaal hebben mogen poetsen dit heeft tot ongeveer 12:00 uur geduurd. Na de danszalen te hebben gepoetst  mochten we deelnemen aan de spinninglessen. ik vond het best leuk maar ook heel vermoeiend het duurde ca. 1 uur. Na het spinnen hebben we die zaal en de fietsen ook gepoetst daarna waren we klaar en was het al weer tijd om naar huis te gaan. Daar aangekomen heb ik eerst gegeten nadien gedouched en dan heb ik me even bezig gehouden met mijn sociale contacten thuis via facebook. Mijn gastgezin is heel leuk om mee om te gaan, ze vragen veel dingen en we kunnen goed communiceren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten